Besökare

söndag 4 september 2011

16 and pregnant

har precis fått i mig lite mat, så nu blir det datorn en svän medans jag håller på med Marcus mat;)
han får annan mat han än mig;) och så håller jag på med hans matlådor som han ska ha under veckan!:)hehe! han är iväg på Möte lite snabbt, så jag stannade hemma o lagade lite mat medans!:)
I morse sov vi länge, o lag kvar o kollade på tven tills klockan var nästan halv 2 tror jag! sköönt att bara ta det lugnt i bland o bara vara!
sen hoppade vi upp o plockade i ordning lite här hemma, grejjade med tvätten oså:)
Så nu ska  jag försöka ta tag i dammsugaren och sen skura innan marcus kommer hem!:)
Men tror jag börjar blir sjuk eller något, är så himla trött o orkeslös hela tiden!
skulle kunna sova mig igenom ett par månader minst känns det som!;)
Men det går inte!

Senare blir det en sväng till Åmål för att städa , och ikväll blir det nog godmat o mys!:)
Gillar inte söndagar, känns som vi har så mycket att göra då jämt, o hellst vill man bara ligga ner och bara mysa!

Nus ka ajg ta tag i allt, ha en bra kväll!
puss Em




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar