Besökare

måndag 26 september 2011

3.e inlägget

haha hej jag heter Emelie Och har inget liv så jag skriver ointressanta blogginlägg 100 ggr per dag ist:D
Ja ungefär så är det, meen jag har ju inte så mycket annat å göra!
Är klar med all städning nu iaf, och har bara  massa tvätt kvar nu, men de sköter sig ju själv så de är ju inte allt för jobbigt!:P Och jag har blivit förkyld igen, jag brukar aldrig ha feber oså, utan brukar bara få ont i halsen när jag blir förkyld, men nu för 2 veckor sedan var jag ju sjuk, förkyld o feber och allmänt seg!
Och samma är det nu, ena stunden svettas jag och andra stunden fryser ja, som nu, så nu har jag lagt mig i soffan och tänkt massa ljus för o få upp lite värme!;)

Om typ 1 timme kommer Linefine så jag ska klippa henne:)
Och nyss fick jag ett samtal från Saxess, sååå nu hoppas jag verkligen att AF kan hjälpa mig i morgon så jag kan komma tillbaka till mina tjejer i Åmål! :)

 

I Hope you are the one I share my life with
And I wish that you could be the one I die with
And I´m praying you´re the one I´ve build my home with
I hope I love you all my life


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar