Besökare

måndag 5 september 2011

En gravid Emelie? eller??



Ligger hemma i sängen nu igen, varit hos Line sväng!:)
Fick faktisktallt gjort i det 3:e rummet förut! heltotroligt;)
Sen gick jag ut o Mötte Nina så tog vi en PW! goott.
Och precis innan jag gick ut fick jag se på facebook att jag faktiskt skulle och höra min bäbis hjärta för första gången i morgon! gissa om jag blev glad:) haha!
Nej då men Fina Carolin Lindgren och Line Söderström gjorde en sån fin Facerape på mig så dom fick halva säffles kommun till att ringa mig och skicka Pm och sms! och detta för att dom skrev ut att jag väntar barn;)
och jag säger bara det, säffle är underbart, jag tackar för alla grattis och lycka till som jag hann få på den timmen det stod!;) haha otroligt roligt:P


Kan ju iaf lugna alla med att så är inte fallet;) kanske lagt på mig lite mycket det sista, men det beror ej på bebis, de skyller jag på chokladen ist;)haha


Nu har jag iaf fått i mig lite mat, och ska hoppa in i duschen sen krypa ner i sängen o kolla på SATC!:)
Sov gott
Puss Em

1 kommentar: