Besökare

tisdag 13 september 2011

Kaos i båstad

Ligger här hemma nu med Lillebror och kollar på Kaos i Båstad!:)
Han hängde med mig hit och ska vara här i natt eftersom han har sovmorgon i morgon:)
Åkte till Svanskog med engång efter tandläkaren, klippte pappa sen åkte jag och hämtade tjejerna på fritids, sen åkte vi upp till syrran. klippte hennes kompis Annika, sen bara satt där och tjöta.
När vi kom till säffle fick jag ju fixa lite mat i magen åt lillebror, så fick bli lite Mcd;) haha


i morgon ska jag ska upp vid 9e och gå till AF, sen ska jag till Saker&ting och vara där under dagen.
Dock har förkylningen blivit värre.!hostar sönder lungorna snart, värker i hela nyckelbenet för jag hostat så mycket! haha och nyser ta mig fan var 3 minut:P
så nu ska jag försöka komma ur sängen o gå o göra lite varm choklad!
Sen ska jag faktiskt lägga mig o sova, så jag kommer upp till morgonen:)



Sötis Louise gör läxorna vid sitt skrivbord:) såå stora nu!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar