Besökare

måndag 12 september 2011

Köttfärsås & Spagetti

Ligger hemma i sängen igen!
Åkte bort till Line när jag hoppat upp och gjort mig i ordning, plockade upp henne och åkte bort till Carros, Line skulle få i sig lite lunch, sen en snabbis till sofie och slutligen till Stationen där vi släppte av henne, så vad ska man nu göra när Line lämnat mig en hel vecka?:( skitunge.. är nervös över att hon inte ens ska komma fram till linköping, hahah! men förhoppningsvis går det bra för frun!:)

Efter det åkte vi bort o hämta Nina, sen blev det en fika på MCD, körde tillbaka Nina, och yttligare lite häng hemma hos Sofie, och nu ligger jag här hemma.
Spöregnar ute, älskar när det regnar, låter så mysigt!:)
Så nu har jag precis käkat lite  köttfärsås & spagetti, nu får det bli Idol avsnittet ajg missade igår.:)

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar