Besökare

torsdag 8 september 2011

Sängläge

gick ju ut på promenad förut när jag gick från Line, och jag kom ännnnda till Saker&ting;)
haha, så de blev några timmars häng där idag med!:P gott för Ulrika att få lite ledigt om dagarna.
och jag gör ju ändå inget vettigt;) så de är ju bra för oss båda!:)
Och nu ligger jag hemma! har plockat i ordning lite, och plockat in i diskmaskinen, så nu finns inte så mycket mer att göra. funderar på o laga lite mat. men vi har inget gott hemma:P
Plocka fram alla nagelgrejjer kanske o fixa dem! jaa får se helt enkelt:)
hjärtat kommer inte förrens om 3 timmar, så måste sysselsäta mig med något!

Kanske borde sätta mig o leta klänning till bröllopet! är ju faktiskt snart och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig!
har kollat runt lite och inget som passar mig känner ja, hittar bara massa annat fint som jag ändå inte har råd med!:P
MEEN jag måste ha en klänning.slut


jaja
Puss Em


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar