Besökare

söndag 11 september 2011

Söndag

                                                                                                                                                                                                        ja då var det söndag igen!
Helgen har varit lugn och mysig, har blivit förkyld som fän, men bättre nu!:)

Fredagen spenderades ju ute på Näset hos Svärmor o John- Eric!:) godmat och mysigt!:)
Och igår så åkte vi ut till Mamma, tänkte kikapå rallyt, men vi slog oss ner i soffan istället och stannade även på Middag:) hälsade på Syster, sen fick vi med oss Lillebror hem till Säffle.
Han stack ut med sina vänner och jag o hjärtat bänkade oss framför tven, ja kände mig ganska dålig , o söt som min Marcus är hade han varit o köpt hem lite gott från ICA, så fick chokladhjärtan o stjärnor!:) min favvo, så söt <3

Och idag har vi varit uppe en sväng i Annelund och kolla in Lines baklucka;)
Sen hem och gjorde söndagsmiddag så kom mamma:)
Sen var jag Älskling, och Anton uppe i Treabackarna och kollade på min mosters hus!:)
Dock är det väl ingenting för oss, men vi får väl se:P

Nuuuu håller jag på o Lagar mat!
Lasagne, potatisoköttfärs gratäng, och köttfärsås och spagetti!
Så nu hoppas jag älsklin blir nöjd med sina matlådor ;)
Allt är snart klart, sen ska vi slå oss ner framför en film och bara mysa:)

Puss Em

Sötis Noah


Liiiiillebror:) <3
Middagen vi bjöd mammi på:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar