Besökare

måndag 31 oktober 2011

Helgen

gud vilken helg!
I torsdags när älskling kom hem,så kom han ganska sent, och strax efter kom mamma och pappa, så jag hade fixat middag och efterätt:) Kycklinggryta och ris och fruktsallad och glass till efterätt:) Så dom stannade till klockan var 9e, då intog jag och älskling soffläge och myste hela kvällen:)
I fredags åkte vi och mötte upp mamma i åmål under förmiddagen.
Sen hem till svanskog, käkade middag sen åkte vi bort till folketshus och dukade och fixade maten inför pappas 50 års fest! kom inte där ifrån förrens 12 halv 1!
lördags hoppade vi upp vid halv 9, åkte in til säffle och handlade med det sista.
Sen stress till svanskog och grejja ännu mer.. sen till sist göra sig i ordning.
Sen vid 6 kom alla, var trevligt och bra hela kvällen :) åkte väl därifrån vid 3..
Sen upp vid 10 igår, för att göra sig i ordning för Dop för Lilla David kl 12;)

Blev bjudna på en stor buffe och god tårta!:)
Åkte tillbaka till säffle igen vid 5, både jag och älskling la oss i sängen o bara var!
Somnade till 1000 ggr, och nu på morgonen tog jag en rejäl sovmorogn!:) gooott!

Nu ska jag försöka kommma upp ur sängen o göra något vettigt.
ha en bra dag !
Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar