Besökare

måndag 24 oktober 2011

Lost

heej!
Ligger hemma hos mamma, i lillebrors hårda säng..
inte riktigt på humör för någonting, känner mig helt lost och egentligen skulle jag kunna sova bort ett par månader, det känns som dom kan kvitta..
Antagligen det kalla och tråkiga vädret som får mig lite putt. och för att man går hemma som en jävla zombie hela dagarna gör ju inte saken bättre! utan pengar känner man sig misslyckad, man kan inte göra något och man blir helt fast... jag ska absolut inte klaga, även om jag ofta får låna pengar av både familj och min kära sambo till saker jag vill ha eller behöver, så är det trottsallt inte så jätte kul att behöva leva på någon annan. det gör mig ledsen, och det gör att jag känner mig borttappad..
Vill bara vakna upp och allt kan kännas lite lättare.

Även fast jag känner mig som en dålig männsika just nu.
Så är jag glad för att jag har så fina vännner, och  min bästa Marcus, som jag inte skulle klara en dag utan!
Älskar er <3


Oj , känsligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar