Besökare

söndag 2 oktober 2011

Söndag

Då var det söndag igen!
denna helgen har gått sjukt snabbt.
Igår var ju den stora dagen för Tomas och Marie! och dom var sååå fina!
Ville gråta jääte mycket för de var så fint, men jag fick hålla inne lite;) men många tårar kom!
Så tack marie och tomas för ett jätte fint bröllop!:):)

Vi åkte hem jätte tidigt faktiskt! mådde jätte dåligt nder hela dagen igår och de känns som jag bara vill spy!
och samma är det idag! kan nog inte komma på någonstans på kroppen jag INTE har ont i idag:(
vet inte vad de är med mig! usch, tror jag hamnat i höstdepression oxå, känne rinte för någonting längre! :/

Nu sitter vi iaf ute hos mamma, och har precis käkat middag, åkte ner till åmål innan och städade, så det är iaf gjort, så det känns skönt! :)

Nu ska vi upp till Syster och kolla när dom snickrar nytt stall;)
ha en bra kväll!
puss Em


Jag o makk igår:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar