Besökare

onsdag 19 oktober 2011

Spyr!

Goddag!
denna dagen är inte mycket att blogga om kan jag tala om för er, vi har legat i sängen i storsett hela dagen.
sett Emil, Madicken o lite Rasmus på luffen;)

Nu sitte rjag iaf hemma hos Mamma, åkte hit ut en sväng så ska spendera natten här.
dock var det ju inte allt för kuul! Mamma åkte precis upp till syster, pappa är redan där o snickrar på stallet.
så jag sitter här ensam:P Lillebror är visserlgen här, men han vill jag ara spy på just nu:P haha Slängde precis i sig världens portion med köttfärsås o spagetti, sen dök han i en skål med kladdkaksmet nu! bara smeten. och de fick jag klart för mig från mamma att han gör en sån smet varje dag o sitter o kletar i sig.. HEMSKT!
tur han har pappas gener så han aldrig blir fet:P vrf kunde inte jag fått dem ist;)

Nog om de, nu ska jag tvinga min katt o goosa med mig;)
Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar