Besökare

onsdag 9 november 2011

En bra dag:)

Hello:)
I morse sov jag länge, vaknade med världens huvudvärk så sov ett par timmar extra o vipps så var den borta:) sen hoppade jag upp och fick i mig lite frukost , sen gick jag o mamma ut på morgon promenad:) jätte skönt väder idag ju :)
När vi kom hem började vi med lite middag, sen har jag o pappa suttit och pratat oss igenom alla möjliga program som varit nu på em:)
Mamma är en tur till Säffle, så vill hon ska komma hem snart så jag kan färgat håret !:) 3 cm utväxt är inte kuuul!

Hoppas även att älskling kommer hem ikväll ist för i morgon :)
Vi ska vara här ute i svanskog under helgen, skönt att kunna vara ute lite oså, blir så instängt och tråkigt hemma hos oss tycker jag :/
Tur vi kan åka hit :-)

Nu ska jag ligga här i soffan ändå tills Greyś börjar ;-)
Ha en bra kväll
Puss em

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar