Besökare

onsdag 30 november 2011

ett till....


Okej de blir ett till sista inlägg.
bara för att jag har så tråkigt!

Sitter och kollar runt på Ikea och lite här och där! ska snart börja flytta nu faktiskt:) och smart som jag är har jag tagit på mig målningen och självklart får vi lägenheten den 20 dec! precis vid jul, haha typiskt min planering!
Men men bättre än den 1 feb som de hade blivit annars..
Så nu sitter jag och kollar på vad vi behöver för nytt till nya hemmet, faktiskt att de är ju inte så mycket stora saker ändå! är egentligen bara soffor som vi måste köpa nu tills vi flyttar in, sen är det vitrinskåp oså, men de kan ju vänta, ingen brådska med det!:)
Tror iaf vi bestämt oss för att köra på vanliga gamla hederliga ektorp soffor;) fast i grått, en 3a och en 2a:)
Sen är det bara gardiner mattor och sånt som ska fixas, annars är jag nööjd med det vi har faktiskt;)

Men man blir lite sjuk när man sitter och kollar runt, finns så mycket fint!:)
skulle vilja klicka hem massa julgardiner och hela köret, men för vänta tills nästa år!:)

Nej nu ska jag gå och tvätta bort sminket och göra mig i ordnning för Greys!:)
Godnatt!
Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar