Besökare

fredag 11 november 2011

fredags mys

Dagen i kd igår var bra :) fick med mig två födelsedagspresenter till älskling, och så fick jag två cardigans av honomt:) sen blev de lite nagellack och smått och gott:) Marcus fick med sig en ny peak jacka hem !:)
Idag har se varit en liten dålig dag, varit super trött och haft Sveriges träningsvärk, men jag, pappa och hjärtat tog oss en promenad , tog en fika hos moster , så passade på o klippa henne :) sen hem o slappade lite medans gubbarna här hållt på o få igång nya tv i vardagsrummet där uppe:)Mathias kom så jag klippte honom , sen gjorde jag o mamma tacos , ringde även ner moster och Rolf så dom kom o käkade med oss :) så nu sitter vi här alla nöjda och belåtna:)
Så nu blir det idolmys resten av kvällen :)

Ha en bra fredag :)
Puss Em
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar