Besökare

måndag 28 november 2011

Julmys

stannade hemma lite extra läge ändå i morse, strosade runt och plockade i ordning lite här hemma.
Sen tog jag mig tid att locka håret;) haha inte varje dag de händer:)
Sen gick jag ner till Saker och ting vid 1, och var där till 6. då gick jag hem till Sofie och hämtade henne, sen till ICA och köpte med bakingredienser sen gick vi bort till Line :)
Tjejerna var duktiga och bakade massa gott, Knäck, lussekatter och någon chokladgrej;)
ja höll mig i bakgrunden tillsammans med julmusiken;) hehe
Men det var mycket mysigt, och man fick verkligen julstämning!:))
Mamma hämtade upp mig ganska tidigt, väl hemma så blev det julskink macka och häng i soffan en stund.
Nu har vi bäddat ner oss i sängen och kollar Tv.:)
Båda är jätte trötta så snart tar vi natten:)

Godnatt
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar