Besökare

söndag 20 november 2011

söndag

Redan söndag igen, denna helgen vet jag inte vart den tog vägen, har gått jätte fort ! I fredags åkte vi ju ner till Åmål, klippte Marie sen stannade vi kvar o tjöta ändå till 2! Sen direkt hem i säng, super trött !
Och i lördags så låg jag kvar i sängen lääänge, älskling åkte iväg under morgonen o körde sin pappa, sen hade han med sig nybakat bröd , så blev god frukost när han kom hem igen :)
Sen sov jag en stund till, vaknade l tog en dusch o gjorde mig i ordning för middag ute på näset:)
Fick jätte god middag och efterrätt
:-) stannade o kollade på så mycket bättre sen åkte vi hem:)

Och i morse hoppade vi upp plockade i ordning o dammsög lite, för vid 12 kom en o kollade på lägenheten:) bara hoppas hon vill ha den, så vi blir av med den ;-) sedan åkte vi ut till svanskog, jag åkte till farmor o killarna åkte o grejjade min Skit bil !
Klippte farmor, o fikade med henne o kusin mathilda:) mys!:)
Efter det åkte jag hem till syster o hälsade på dem en sväng :)
Sen vidare ner till pappas jobb, klippte hans vän.

Nu ligger jag o mamma i varsin soffa o mår gott, jag har precis lagat matlådor så älskling har under veckan :)

O nu kommer äntligen älskling, så nu ska vi åka hem :)
Ha det bra
Puss em
Published with Blogger-droid v1.7.4

14 kommentarer:

  1. Glömde säga grattis förut. Så grattis! :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! och grattis till dig med!:)

    SvaraRadera
  3. Det förstår jag, och det är jätte kul :)

    SvaraRadera
  4. ja, så nu får gärna månaderna springa iväg lite:P

    SvaraRadera
  5. Det gör dom också :) Fast jag tyckte det gick segast när man mådde som sämst av illamåendet. Inge roligt att må dåligt, men nu har mitt precis slutat :)

    SvaraRadera
  6. Ja jag tänker det!:)
    Jaa, de är ju de har mått pyton så den senaste månaden har ju gått super sakta! nej verkligen inte, jaa mitt börjar med avta nu som tur är !:)

    SvaraRadera
  7. Ja inge vidare roligt, hehe. Ja vad skönt! Har mått dåligt ett bra tag eftersom jag är i vecka 19. Men så är det :) När den lille kommer har det varit värt att må illa :)

    SvaraRadera
  8. ja usch, de är länge!
    Ja precis har försökt att tänka så, att det är ju verkligen värt det!:) då känns det lite bättre och enklare:P hehe

    SvaraRadera
  9. Jo. Ja man får ju göra det, det händer ju så himla mycket med kroppen :) Men snart är dom här! Hehe.

    SvaraRadera
  10. Ja verkligen! håller verkligen med om ditt inlägg igår om ful dag!;) haha har ful dagar varje dag nu! inte kul! hah otorligt vad hormoner kan ställa till med;)
    Ja , tänk va kul!:)
    Nu ska jag kila, ha en bra dag!:)

    SvaraRadera
  11. Ja fy, det är inte alls kul. Verkligen, med alla finnar och fet hy. Blä! Men det är sånt man får leva med just nu, tråkigt nog. Hehe :) Ja detsamma! =)

    SvaraRadera