Besökare

fredag 30 december 2011

Besök:)

En bild på lilla bebisen från första ultraljudet v 12, bara 2 veckor kvar tills nästa!:) längtar <3


Nu har precis farmor och de andra åkt:) de kom i morse och stannade här ett par timmar:) mysigt, eftersom de bor i Uppsala blir det ju inte att man ses mer än på sommaren och julen, och eftersom de är mina minsta kusiner, 2 och ett halv år gamla så vill man ju umgås med dem när dom äntligen är här:)

Så vi har fikat och så här jag även hunnit med att klippa Samuel lite :) de är inte bara bara att klippa en 2 åring hehe, hår överallt o de kliar på dom stackarna, men han var duktig !:)


Nu har jag precis fått i mig lite från maten som blev över igår, så nu skå jag vila en halvtimma, sen ska vi stäääda , kl 5 ska vi ge henne nycklarna, skå bli så himla sköönt! Men samtidigt lite tråkigt :p men men trivs mycket bättre här, är hel nöjd! De enda jag saknar här är Internet och tvkanaler hahaha, måste fixa det på måndag!;-)


Ha en fin solig dag :)

Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

5 kommentarer: