Besökare

måndag 26 december 2011

Karlstad

Hade en mysig och trevlig julafton igår hos farmor !:) det är ju på jul som verkligen alla kusiner är med så de är trevligt!:)


Vi åkte hem efter 11, då blev det att sova med engång! Jätte trött.

I morse hoppade jag upp och gjorde mig i ordning, sen vaknade resten av familjen , så tog vi en tur till kd och mellandagsrean! Hittade absolut inget vettigt alls i klädväg,blev ett par stora tshirtar och underkläder !

Sedan köpte jag faktiskt en ny dammsugare :p hehe

Sedan blev det lite bra att ha saker till lägenheten!:)

Nu ät vi äntligen på väg hem, då tar vi o styr hem till oss med engång! Ska bli skönt att komma hem :p

Ska sätta upp lite lampor och gardiner i köket, hade jag tänkt, annars blir det nog bara lugnt!


I morgon ska vi ta tag i den andra lägenheten o städa den, tråkigt men sånt som måste fixas:p

Ska även hinna med o ha "julafton" med både Marcus mamma o pappa under veckan, eftersom de blev något på julafton.


Så denna veckan har vi fullt upp.

Nu ska jag vila lite, ha en fin kväll. Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar