Besökare

lördag 31 december 2011

mitt 2011 i bilder




















Januari














jag och Missy












Elmia












Tacomys i 1:an på billerudsgatan

















Frisör elmia <3


















Frisör sm Jönköping












Fest hos magda



































valborg, soofie:)












valborg Lima, Nathalie och mallan:)


















VårGrillning Stugan












Solning i stugan



















Sommar killarna <3
















ayia napa <3


















Balen















Napa














balen <3















Studenten














Fest med mallan och rävpälsen haha



















Lycklig student!:)













tjejer på väg till after beach! :)













after beach



















Icen bebis


















grundenten för fina lillebror



















Jag o Ninis :)












Vårgrillning hos line:)


















långt hår:)


















Noelia:) <3












Midsommar hos Line och matte!:)


















vin i sskog


















Lättan min sista tid i uddevalla;)


Får ta mer bilder i morgon,detta har jag inte tid med;)
Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar