Besökare

tisdag 27 december 2011

Tisdag

I morse så sov vi länge! gick inte upp förrens vid 12:) så sköönt att bara ta det lugnt!:)
vid kl 1 kom Sandra, Stefan och Alwa, dock blev det bara fika idag:) men det var trevligt att dom kom en sväng!:D sen vid 3 åkte jag o marcu soch hämtade Noelia från Dagis:)
sen åjte vi hit och lagade mat, noelia lekte lite med barnvagnen och så!:)
Nina kom vid 4, och då kom älsklingen med ett paket som var till mig!:))
och det var en ny fin dator!:)) En HP:) så nu sittter jag här nöjd och knäpper på MIN fina dator!:))
Min gosnos:)

Nu ska vi lägga oss och vila en stund, har precis käkat rotfruktsgratäng och fläskfilé:)mumma!:)
sedan får vi nog åka bort och ta ett ryck i lägenheten, är verkligen iiiinte taggad för det!:( men men

Puss em



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar