Besökare

fredag 27 januari 2012

fredag!

Sitter på jobbet o väntar på pizza budet(älskling) är det fredag så får man lov att äta tjockmat tycker jag ;-) så idag blir det kebabrulle:) var i väg en sväng till interstil o Lindex innan jag började förut, blev en stege och så fick även bebis lite av både mig o mamma;-) är så svårt att hålla sig i från handlandet det finns ju så mycket fint och så mycket billigt nu. får snart ta o säga vad det är för kön så jag kan lägga ut bilder på sakerna:) känns som de flest redan vet ändå ?:p


Igår när jag kom hem var älskling hemma, så jag gjorde klyftpotatis och fläskfile:) sen blev det kolla lite film o nagelfix:) sen la vi oss tidigt:) och idag blir det nog något liknande, mat och film tänker jag:) denna helgen ska vi inte åka en meter utanför Säffle kommun, bara ta det lugnt:) i morgon är vi bjudna på middag hos svärmor, så de ser vi framemot:)) 

Nej nu får han komma innan jag svälter ihjäl;-) puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar