Besökare

söndag 29 januari 2012

lördag på näset

Igår vaknade jag o somnade omvart annat ända fram till kl 2, skönt o få sova:) tog en snabb dusch o gjorde mig i ordning lite snabbt, älskling åkte iväg o kom hem med en parfym till mig <3 min gos! Fast tycker han jag luktar illa tro ?;-)haha nu gör jag iaf inte det!:) strax efter kl 3 åkte vi till näset, blev bjudna på goood mat och efterätt:-) Marie o alla barnen var oxå där så det var full fart:) gosisarna :) kollade på gladiatiorerna o sen åkte vi hem :) kollade lite tv, sen la vi oss o sov. Pensionärsligan ;-) känns lite så men va tusan, får passa på o sova o ta det lugnt medans lilla * är i magen :)) fast mest av allt vill jag bara ha juni o bebis ute:)<3 längtar så mycket:) idag ska jag försöka få en tvätttid sen städa o laga matlådor!:) så en hemma söndag får det bli :) Pusspuss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar