Besökare

måndag 30 januari 2012

måndag!:)

Känner mig lite bättre nu mot i morse, lite varm oboy o halstabletter funkade ;-) började som sagt jobba vid 1, har dammat och dammsugare o skurat,ren affär är iaf något vi har ;) man får försöka underhålla sig så gott det går! De värsta är nu när allt är ordnat, då blir de lite väl mycket dödtid. Men vad gör man ;) när jag kommer hem ska jag göra en baconlindad köttfärslimpa o potatis, försöker komma på massa olika maträtter som man inte brukar göra, är så trött på o äta samma vecka in o vecka ut:p så om någon har roliga matförslag så är jag tacksam för det!:) hehe första gången jag gjorde kalops igår och de blev jätte gott;-) så de skulle jag nog kunna leva på:) haha så idag ska jag åka här i från med en gång jag stänger, sen laga maten så den är klar till halv åtta,sen ska jag ha en tv kväll!:) först halv åtta hos mig, familjen annorlunda och tillsist chefen undercover :)

Ha en bra kväll! Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar