Besökare

söndag 22 januari 2012

Söndag kväll!

Åkte ju upp till stallet förut, mockade lite och kollade när tjejerna red! dom små söta!:)
Sen blev det lite fika hos syster, sen åkte vi hem och käkade! sen häng i soffan framför Tv.
Vid 6 åkte vi hem, gjorde slingor på Marcus sen började jag med maten! blev lövbiff gryta av något slag!
Nu kikar vi på wallander och jag kikar runt på datorn, försöker hitta en gammalstege som man kan göra i ordning!:) var jätte mycket sånt på mässan, och det var verkligen snygg! tänkte ha en i sovrummet sen ha mitt gammla blommiga överkast hängandes på det! kan nog blir fint tror jag. så hoppa sjag hittar någon snart, annars får pappa eller Makk göra en åt mig;)
Snart blir det sängen, börjar inte förrens halv 2 i morgon, men ska städa innan hade jag tänk! och verkligen försöka få en tvätttid! :)

Godkväll!
PussEm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar