Besökare

söndag 15 januari 2012

Sööndag kväll

Nu sitter vi hemma i soffan igen efter en dag i svanskog!
Åkte ju direkt upp till syster, då gick jag,mamma saga och Lillen ut på en mini promenad. var så himla halkigt runt stallet så vilken väg vi än valde så åkte ju jag efter lillen som en vante , var snor halkigt och jag hade converse på mig!:P Så borstade och pysslade om honom lite extra noga ist!:) guud saknar verkligen hästarna ibland:P men ganska skönt att inte ha några måsten utan kan bara åka dit när jag vill!:)

efter stallet åkte vi hem och käkade good söndags middag + efterrätt!:)
Sedan blev det några timmar häng i soffan,sedan åkte vi hem vid halv 7, handlade lite.
Nu har vi precis käkat äggmacka, och ska nu kolla fiiilm!:)

I morgon börjar verkligheten, då börjar jobb igen! skööönt!:)
Dock börjar jag inte förrens vid 1, så ska försöka komma upp i tid och få någonting vettigt gjort innan de:P

Nej nu ska jag hoppa över till älsklings soffa och mysa!
puss em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar