Besökare

söndag 26 februari 2012

jordgubbsfrukost:)

Godmorgon! Åh vad jag älskar att vakna av att till och med höra att de är fint väder ute;-) fåglarna kvittrar o himlen är helt blå, o inte blåser det heller! Så underbart, man blir verkligen på så bra humör när de blir lite sol o vårkänslorna kommer fram!:) skönt att snön har försvunnit nästan helt överallt nu oxå:) nog pratat om väder!;-) jag sitter uppe ensam o äter jordgubbar med lite grädde! Hehe mumma!:) de andra sover än!:) o jag vaknade för en timme sedan. Tycker dom kan vakna nu så vi kan gå ut och gå eller något!:)  gårdagen var jätte bra!:) kollade barnvagnen en extra gång, och nu känns det bättre;-) sen köpte vi lite småsaker till Lillansrum!:) (braa att Marcus äntligen gick med på o berätta att de är en tjej i magen;) nu kan jag visa allt jag köper hehe ) på ikea fick vi även med oss lite annat mockel till lägenheten, bilder kommer sen :) är iaf jätte nöjd och glad!:) nej nu ska jag krypa ner i sängen igen o väcka hjärtat:) Hehe puuuss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar