Besökare

måndag 27 februari 2012

måndagmorgon!

Måndag o älskling har lämnat mig för en jobb vecka, o denna veckan kanske han inte kommer hem förrens på fredag:p han ska kika på en bil där uppe, så om vi har tur så blir det ny bil till helgen:) vore ju väldigt skönt faktiskt:) jag ligger iaf i sängen, ska ta o hoppa upp nu för snart kommer Nina med nybakat bröd så vi ska äta frukost:) sen ska ska jag med henne o köpa barnvagn, tänkte tvinga med henne in i åmål o kika lite, länge sen jag var där sist. Men vi får se :) ser inte ut att bli något vår väder idag, men vad gör det när allt annat i livet känns underbart, då är tillochmed dom grådagarna bra!!:) nej nu ska jag hoppa in i en varm dusch innan Nina kommer:) ha en bra måndag:) puuss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar