Besökare

tisdag 28 februari 2012

morgonmys!

Igår när jag kom hem så började jag där älskling slutade med hallmöbeln, gick ganska bra faktisk men sen kom Sofie och efter ett tag överräckte jag skrivandet till henne:) jag fixade mat. Sen blev de familjen annorlunda och tillsist klippte jag o slingade sojfan:) vi satt o tjöta o körde inte hem henne förrens efter 1! Så när jag kom hem somnade jag som en stock, o jag har inte vaknat engång inatt, skönt det:) nu ska jag ut i köket o fixa frukost, sen kolla efter tio och försöka vakna till liv, fortfarande trött. Men idag är det ju så fint väder, så man måste upp. Kanske inte går ut men ska öppna fönstren och stääda, ta vara på solen på annat vis;-) Ni får ha en bra dag! Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar