Besökare

onsdag 22 februari 2012

Onsdag!

Godkväll!
Jobbtimmarna gick ganska snabbt idag, lite mer folk som kommer in och kikar!;) och som tur är har ajg ju min praktikant Elin som håller mig sällskap på Em, meeen nnu har ju den skrutten Lov nästa vecka så då kommer timmarna gå väldigt långsamt tänker jag!;)
Efter obbet handlade jag lite sen åkte jag hem och plockade i ordning här hemma! Skurade i ordning på badrummet och fixade ordning i varddagsrummet och köket, sen lagade jag mat! så nu är köket upp och ner igen ! haha Nina kom upp vid 8 så vi kollade på sverigesmäster kock! sedan kom Kenneth och Andreas och hämtade upp mig för en sväng på stan i Kenneths nya Audi A6! ååh jag blev förälskad vilken skön bil o köra, annat än min hörv det;) så nu längtar jag ännu mer tills vårt nya bilköp blir av!:) Men snart så är det jag som glider runt i en A6;) heheh
Nu har Nina varit här en sväng till och käkat lite negerbolls"smet" ;) haha så nu mår jag illa! 
Ska ta en varm dusch sen ska jag nog sova, jätte trött i kroppen. plågade runt mig i dom tighta byxorna + klackar idag så när jag kom hem så kasta jag av mig skorna och hoppade i mysisarna!;) haha helt slut i kroppen!:P meen vill man vara fin får man lyda pin;)

Godnatt på er!
Puss Em 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar