Besökare

tisdag 28 februari 2012

Tisdag kväll!

Puuh, nu har jag äntligen lagt mig i soffan o andas ut lite:) i morse hoppade jag upp och storstädade! Öppnade alla fönster och vädrade hela dagen! Dammade varenda cm i hela lägenheten o dammsugade o diskade:) fräscht och fint:) o sedan när jag kom till jobbet hängde nog städandet i lite;) så då handskurade jag entrégolvet! Höll på att aldrig ta mig upp när jag väl hade skrubbat ett tag, kommer ha träningsvärk i morgon ;) o magen den har växt som ni sååg! Bara så över natten, helt stört. Eller så är jag kanske extra svullen / uppblåst idag?  Haha lite fult:p iaf när jag kom hem så dolade jag lite sen så kom min kusin o hennes barn så klippte dem:) så nu har dom åkt för en stund sedan, o då kom Sofie, så nu ligger vi här i varsin soffa o tjatar:) snart blir det sängen är jätte trött. O i morgon ska jag upp "tidigt" för en tur till tandläkaren , känns lite värre än vanligt denna gång, för nu är jag inne på mitt 20:e år ;-) vilket betyder jag måste betala hehe jaa tänk att om 3 månader fyller jag 20 år:) gud va tiden går fort, tycker inte de är länge sen man räknade ner dagar till att bli 18 år, få köpa cigg, gå på krogen o allt som hör till;-) jaa herregud:)

Nej nu ska jag tjata lite med sojfan sen slänga ut henne så jag får sova;-) puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar