Besökare

söndag 19 februari 2012

vår söndag

Igår kväll efter melodifestivalen blev jag mammi och pappi sjuk;-) så vid kvart över 11 så åkte vi ut till svanskog:p lite tv kikande sedan sängen:p i morse vaknade vi vid 10 då blev de pannkaksfrukost för min del, mumma:-) hehe efter lite tvhäng åkte jag o Marcus upp till syster en sväng:) grejjade lite i stallet och busade med tjejerna:) nät vi åkte där ifrån åkte vi förbi farmor o hämtade henne, sen blev det söndagsmiddag och efterrätt:) jag slumrade till i fotöljen efter maten, och efter en liten vilostund gick vi ut på promenad:) skönt med jäkligt halkigt o kallt! Men nu måste jag nog försöka komma ut o promenera lite bättre gått upp 2 kg nu på 1 vecka haha. Men vad gör de när de är dom bästa kilona i världen?:) men motion och frisk luft är bra att få ändå:) längtat tills våren kommer på riktigt, varmare o ljusare dagar och mindre ytterkläder !:) ah iaf vid halv 7 tiden åkte vi hem, handlade lite sedan gjorde jag matlådor så Marcus har under veckan:) och sen fixade han med lite tacos lagom till wallander vid 9:)) så man kan ju säga att de är ju inte konstigt om kilona hoppar på en nu ;-) mat mat mat hela tiden känns det som ;-) haha men men man lever bara engång:)

Nu ska jag sova! Super trött, så godnatt på er ! Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar