Besökare

onsdag 28 mars 2012

Kvällen

Oh vilken bra dag jag har haft idag igen!:)
I morse stack jag som sagt iväg och mötte upp Malin på stan, tog en frukostdejt(orkade trycka i mig lite till;)) på Astrids café, mysigt litet café som jag faktiskt nästan inte ens visste fanns;)
efter ett par timmars prat, tog vi oss en tur runt i några av säfflebutikerna:) sen började det regna så vi gick hem till oss och satte och och pratade en timme till;) trevligt, älskar att umgås med Mallan för hon är i samma sits;) finns ju sååå mycket som man vill/har att prata om som man har gemensamt :) sen var det iaf dax för jobb:) och när klockan slog 18 och vi stängde butiken så klippte jag Moster sen drog jag iväg till Kusin och klippte henne!:) Sedan beställde vi hem mat från tuppen och bara hade det trevligt resten av kvällen! oxå super trevligt!
Så ja min Dag har varit minst sagt bra! älskar att vara sysselsatt och umgås med folk just nu;) känner att jag behöver det nu, har nämligen blivit lite "Marcustokig" hehe nej men jag tycker det är jobbigt, eller snarare tråkigt nu när han är iväg på veckorna:/ Självklart har jag alltid saknat honom när han är borta, men samtidigt är jag en sådan person som måste få vara själv och ha mitt, bara mitt. men just nu så känns det inte alls så!:P skulle mer än gärna att han kom hem varje dag kl 4! det vore helt underbart just nu!:) Men som tur är så har jag så många fina människor runt omkring mig som gör att veckorna springer iväg, och som sagt i morgon är det redan torsdag och han kommer hem!:)

hehe vilket rörigt inlägg;)
Nu iaf har jag precis tagit mig en låång varm dusch och smörjt in mig i BrunUtanSol!! nu jäklar tänker jag inte vara så här blek längre! Nej jag behöver lite färg, och kan man inte jäsa i ett solarium så får man väl ta till lite BUS;) Så nu ska jag krypa ner och sova, i morgon kör jag förmiddag på jobbet så börjar vid 10, skönt att sluta 2 och vara hemma när Marcus kommer hem!:)

godnatt på er!
Puss Em


Frukostdejt!:)
Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar