Besökare

måndag 30 april 2012

färgning

Måndag, valborg och sista april!:) gud i morgon är det redan maj!:) snart är lilla jag 20 hela år! Det går så fort så fort.

Idag när vi vaknat till liv och grejat lite här hos mamma så gick jag o mamma upp till moster på fika i solen:) så idag börjar de faktiskt synas lite på armarna o bröstet att jag fått lite färg!:) skönt, nu ser jag iaf halv mänsklig ut och inte likblek hehe men jag skrattade när jag tog av mig linnena nu för en stund sedan för jag skulle slänga i lite färg i huvudet då ser stackars magen helt blåvit ut mot armarna haha;-) jaja:)

Nu sitter jag som sagt med färg i huvudet, och ska snart upp och ta mig en dusch, ikväll ska vi fira valborg här i svanskog:) stannar kanske här inatt igen eftersom de skulle vara så fint väder i morgon oxå:) ja det märks.

Ha en bra kväll puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar