Besökare

torsdag 26 april 2012

God förmiddag!

I morse vaknade jag vid 6, mamma gick till jobbet, pappa kom hem från jobbet och Anton skulle upp till skolan så de var fullt ös:P Så jag vaknade till liv och var vaken ett par timmar.
Vid 8a kom Anton upp?! hehe då hade  lyckats somnat i soffan o försovit sig, haha mamma gick till jobbet typ 10 i 7 och Anton går till bussen 7. så han lyckades med de omöjliga på 10 minuter;) han är för lik storasyster!;) hehe
Vi låg och tjatade en stund om allt mellan himmel och jord, sen somnade vi om igen:P
och jag vaknade vid kvart över 12 igen! Men men vad gör de när man är hemma och är ledig!;)

Nu ska jag ner till Affären och handla, ska göra hemmagjord lassange till familjen idag!:)
Dom står ute i regnet och håller på och krattar ut et lass med grus i grusgången!;) så jag får väl göra någon nytta, middag!:P

Ikväll kommer hjärtat äntligen hem! Saknat honom!<3

Mycket studentbilder idag!:P
Alla mina hjärtan <3 Bara mamma och pappa som saknas !
Jag vill ha lååångt hår och vara brun! hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar