Besökare

tisdag 24 april 2012

Godkväll!

Vaknade upp i pappas säng här hemma i svanskog:)
Jag och mamma käkade frukost och gjorde oss i ordning sen åkte vi till Karlstad för att hämta hem bilen som är på lagning. Åkte runt lite här och där innan för att srosa omkring lite i affärerna!:) Och då ringer Marcus och säger att bilen inte var färdig! som dom lovat, så vi åkte till kd helt i onödan. menmen;) jag och mamma hade en mysig dag iaf!:)
Fick med mig 2 lampor och en midsommarklänning;) Så vi får hoppas lilla sessan därinne tänker komma ut innan 22juni iaf;) hehe annars kommer jag inte i den klänningen;) hehe Nej men de var en fin sommarklänning så kunde inte motstå den!:)

När vi kom hem igen satte vi oss tillsammans med pappa och findus i solväggen och njöt av värmen (läs DOG av värmen!) men lyckades faktiskt få liiite färg:P skönt det! hoppas på fler soliga dagar så man kan gå ut och visa sig i solen, så kanske man kan bygga upp lite färg! det behövs!

Nu sitter jag här och kollar äntligen hemma. Pappa förbereder morgondagens middag, och mamma jobbar. sov ett par timmer nu på eftermiddagen så kommer väl aldrig somna ikväll!
I morgon har jag tid hos MVC vid halv 11, men funderar på o ringa o kolla om dom ar en tid på torsdag eller fredag ist, vill inte åka till säffle förrens torsdag:P hehe men får se vad dom säger:P

Ha en bra tisdag!
Puss Em

Lite dåliga bilder men älskling hängde upp himmelsängen i söndags!
Blev jätte mysigt!:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar