Besökare

onsdag 25 april 2012

Onsdagkväll:)

Jobbtimmarna gick fort och vid kl 2 så åkte jag o Anton till Dilans och jag bjöd lillebror på pizza!:) och vid runt halv 4 åkte vi mot kd, sprang in på bergvik o kikade lite kläder åt Anton, sen åkte vi till Lecab och hämtade hem vår kära bil!:-) sen tog vi oss en tur ut till lager 157 igen, för att Anton ville kika. Och ja kön var inte bättre idag kan jag säga! Usch hatar köer! Så vi kollade bara igenom sen åkte vi hem till svanskog. Jag la mig o vilade en liten stund, får bli stallet i morgon ist idag var kag o magen för trötta:p

Nu ligger/sitter jag i fotöljen och läser lite om att leva med barn:p älskar att läsa och kolla på allt som har med bebis o göra:) intressant och helt otroligt hur de är där inne i magen hehe

Snart hoppas jag de är kvällsmat, magen kurrar. Anton har beställt räkkväll så de ska bli riktigt gott! Skaldjur har jag ju helt plötsligt börjat tycka om nu under graviditeten;) inget jag ätit tidigare, samma är de med svamp hehe. Lite underligt;-) Menmen inte mig emot!:)

Ha en fin onsdag kväll! Puss


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar