Besökare

söndag 15 april 2012

Söndag.

Godmorgon! Då var det söndag igen, regnig sådan, men de är ganska skönt, slipper man känna sig tvingad att vara ute;-) nu kan man bara mysa runt inne:) igår under dagen var vi ju i mässvik o grejade, sen när vi kom hem storstädade älskling toan och jag köket! När de var färdigt tog vi oss en tur till mamma o pappa:) kollade film o käkade Hamburgare;-) den stannade vi här under natten. Så vi ska bara vara här under dagen, sen äta söndagsmiddag o sen hem o tvätta lite:)

Ja nu är det redan v 33:) de springer iväg:) OCH nu har min mage bara pluppat ut! Den är så stor och de är först nu jag verkligen känner mig gravid! Gud magen är i vägen, jag får ont i ryggen med engång, fötterna svullnar, jaa allt de där!  När jag ska sova vet jag inte hur jag ska lägga mig för att få plats o för att ligga bekvämt;-) o på natten kommer jag knappt upp för att gå på toa;-) och min hud fick väl världens chock så bristningar full ryggen på bara en dag! Inte så kul, men va tusan gör det egentligen:) jag smörjer ju in mig varje dag o är noga,o mer än så kan jag ju inte göra:) hehe så dom får jag bjuda på;)

Nej nu ska jag mysa med findus som ligger här bredvid mig o är sööt!:) puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar