Besökare

måndag 28 maj 2012

Dagen

Dagen har varit bra trotts förkylning!
hoppade upp i morse, åkte och handlade lite,kikade förbi saker och ting lite snabbt, sen hem och städade.
plockade i ordning all disk i köket och sen dammade jag överallt, fy f*n vad de är pollenäckel överallt! blää
Menmen nu är det rent och fint, ett litet tag iaf;) har även haft igång tvättmaskinen hela dagen så nu är all tvätt borta! skönt. efter de så tränade jag faktisk;-) haha men mina "gummisnoddar" jag fick av älskling i födelsedags present, och jag blev faktiskt riktigt trött i armarna:) hehe så med lite gummisnoddsträning varje kväll och en promenad med stavarna om dagen så ska nog dessa stor jätte armar vara borta !!:-)
iaf vid 5 tiden mötte jag upp Malin på donken och tog en låång fika;) åkte inte därifrån förrens efter 7! haha skönt att umgås lite:)

Nu ska jag betala alla roliga räkningar, sen ta mig lite mat som blev över sen middagen!
Potatis och köttfärsgratäng! muumma:)
Är super trött så idag blir de sängen tidigt, mamma kommer vid 10 tiden i morgon på frukost så de blir mys:)

Puss Em



2 kommentarer:

  1. jag vill se mag bilder nu! puss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, har ju lagt upp massa bilder från helgen på magen, sen den här bilden är tagen idag ;-) hehe
      Ska ha massa magbilder i morgon då:) hihu

      Radera