Besökare

tisdag 29 maj 2012

Tisdag!

I morse vaknade jag av att lilla Nina fina stod och plingade så fint på min dörr:) sen kom även mamma så då åkte vi till Carros och käkade frukost:-) efter det släppte vi av Nina sen åkte vi till kusin på lite kaffe, sen hämta lillebror och efter de en sväng på domus:) fick mig en balkongblomma av mamma så nu ser de lite mysigare ut där ute:)

Efter det åkte jag till Mvc vid 2 för koll:) allt var bra, magen var 33cm och vågen visade 11kg mer än första gången jag stod där;-)och detta var mitt sista besök innan BF:) men jag tror W trivs bra där inne och är kvar till någongång vid midsommar så hinner nog bli en koll iaf till innan hon bestämmer sig för att komma:)

Nu har jag åkt ut till svanskog, får panik av att bara vara hemma o inte göra någonting.! Bättre o sitta här o inte göra någonting haha, nej men här har jag iaf sällskap:-) trevligare:)

Puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar