Besökare

onsdag 20 juni 2012

dagen

Som sagt wilma har varit på krigsstigen idag;-) inget har varit bra o hon har skrikit större delen av förmiddagen:p men vid 1 tiden satte jag på spotify, tog en snabb dusch, fönade håret då somnade hon, när de var massa väsen o oljud haha:) så de var väl de som var problemet:p de var för tyst med bara jag o hon :p jag sminkade o gjorde mig i ordning för promenad, men när jag var helt klar för att gå ut orkade jag inte! Utan wilma fick ligga o sova o vagnen o jag kastade i en tvätt o plockade i ordning här hemma o lagade middag:) o strax efter kl 2 kom älskling hem så då somnade jag som en stock o sov 1,5 timma:) välbehövligt:) efter de tog vi på oss p gick ut , gick bort till alé så älskling tog en glass o jag en dricka, sen förbi ica o handlade o hyrde film:) så nu under kvällen har vi käkat kebab i bröd o nu "kollar" vi på Hamilton filmen, men jag tyckte de va dålig så jag kollar runt på bloggar o så o älskling har somnat han:p o wilma ligger på mitt bröst o sover som en gris:) älskade unge <3

I morgon är älskling ledig så om wilma bestämmer sig för att ja en lika Dan natt inatt så kan vi iaf hjälpa åt!:) skönt de, är så glad att jag har min Marcus <3 vad skulle vi göra utan honom, han är bäst! Vi älskar dig mest av allt<3

Får försöka väcka honom nu:) puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar