Besökare

onsdag 18 juli 2012

onsdag

Igår kväll blev det grillat på kvällen o mys med familjen:) o lillan sov jätte bra under natten:) mammas tjej<3

Idag gick vi upp vid halv 9, gjorde oss i ordning, klippte lillebror sedan åkte vi till stan o tog en sväng på Erikshjälpen:-) mamma o pappa följde med till Säffle för att ta en kik där o sedan handla:) jag fick med mig en tavelram i guld som jag ska måla vit o sedan skrivna av lite så guldet kommer fram så de blir samma stuk som på mina speglar o ljuskronan!:) sedan ska jag sätta i förstorning på wilma som jag beställt:)) hoppas de blir bra:)

Vid 2 var de Bvc besök! 5090g och 57cm lång! Jag säger då det!? Vart ska detta sluta?;-) var även en läkare där och gick igenom 6 veckor frågor och kände o klämde:p och allt var jätte bra!:)

Efter det blev de domus, sen hem o vila i soffan tillsammans med Malin, sen tog vi oss i kragen o gick ut o gick!:) handlade på ica, hem grejjade i ordning nachos förberedelser, tog en dusch o nu sitter jag i soffan o väntar på att älskling ska komma hem:)) en dag tidigare <3 nu tror jag han kommer:-) puss em


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar