Besökare

fredag 10 augusti 2012

Livet leker

Veckan har gått fort som vanligt!:) måndags och tisdags gjorde vi inte alls mycket bara satt inne och hade tråkigt i de kass vädret, men de är lite mysigt oxå:) hehe onsdags var mamma pappa o tjejerna här:) så blev en tur till erikshjälpen sen Mcd för lunch, besök hos moster, BVC lillan är numera 59,5 lång och väger 5700g! Stoora tjejen :) efter de blev det ett par timmar hos kusin:) helt slut när vi kom hem, Wilma somnade 10 o vaknade först vid 6:) sen somnade hon om igen till 10 så under morgonen hann jag äta frukost i lugn och ro, duscha, föna hår platta hår och sminka mig:) hon brukar soca länge på morgonen men då brukar ju jag vara lat o göra de jag med:) men så skönt de vara att fixa o vara i ordning tills hon vaknade :) iaf när hon vaknade vid 10 gick vi o mötte Nicole o barnen sen gick vi en tur till by och sedan till Nina och Noelia:) så fick med oss fe hemma, klippte kusinbarn lite snabbt sen lunch på torget med Thaimat, jag Nina o Nicole :) trevligt! Avslutade med fika på Mcd :) o torsdagar innebär ju hemgång för älskling, så på kvällen lagade han god mat och vi kolla film sen la vi osa tidigt:) o Wilma var jätte duktig i natt med o vaknade en sväng vid 8 för att sedan somna om till 11 haha Gosan min <3
Idag har vi grejat lite hemma, sedan en tur till Åmål o storhandlat:) nu har jag lagt lillan så hon sover middag i sin säng o lag ska joina henne:) ikväll blir det middag ute på näset hos svärmor o John e med mina föräldrar:)
Puss em

2 kommentarer:

  1. Meen haha vad gör jag för min på kortet? Haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag såg de först efter att jag lagt upp de;) de ser ut som du inte tycker maten är så god!;) haha

      Radera