Besökare

lördag 22 september 2012

Fredag

Ska försöka hålla igång bloggen lite bättre, för min egen skull;) alltid kul att kunna gå tillbaka och kika vad man gjort!:)
Idag vaknade vi 7 låg o myste framför vakna med The voice till 9, sen frukost. Sen somnade Wilma så passade på att sova jag med;) så när Wilma vaknade så tog mormor henne en liten stund:)
Vid halv ett åkte vi till svanskogs skola för att plocka med oss Olivia och Louise hem!:) idag blev dom hela 7år
Helt otroligt, känns som igår Micke ringde och sa " nu är det klart, dom är här" haha ja blev jääätte glad/ledsen så grät som bara den och brydde motvind ett dugg om tjejerna utan brydde mig bara om Linda, undrade hur hon mådde och hur de gick med henne;)var jätte orolig för henne;) men allt gick ju jätte bra och ut kom två helt fantastiska tjejer! Älskar dem så <3
Åkte iaf upp till dem då, fick lite fika sen åkte jag ganska snabbt, åkte förbi fina farmor och sa hej sen hem och packade in oss i bilen för hemfärd:) sjukhusbesök vid halv 4 för att kika till tån och lägga om nytt förband:)
Nu under kvällen har jag o Wilma varit ensamma:) pappan i huset är o spelar bowling och är på Harrys ikväll med nya jobbet !:) trevligt:) så jag o Wilma har gosat lagat god mat och käkat godis;) så nu har vi bäddat ner oss i sängen, w sover och jag kikar tv, ska stänga av o sova jag med:)
Ipuss em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar