Besökare

söndag 23 september 2012

Söndag

I morse ringde kl vid 5, och tio över fem var vi inpackade i bilen, inte dåliga vi. Wilma var jätte glad som tur men jag var super trött!;) Marcus började jobba vid 6 så då åkte jag o Wilma med eftersom jag skulle till Rebecca på me&i party ;) så upp i ottan;)!
Somnade om hemma hos mamma till till halv 9, då tog vi en promenad i bätselen upp till moster Lena:) fika och kaffe sen en tur till syster för att säga hej:)
Och vid 15 gick jag o nattis till rebecca där me&i kollektionen visades upp. Inte riktigt min stil då det var väldigt mycket "retro" brunt,senapsgul, orange, ja sånt. Men tog en rosa tröja med ugglor på som föll mig i smaken:)
Efter de blev de fotboll den hem o hamnade i soffan hos mamma så trött! Kvällen har bjudit på tacos och avslutas nu framför en Beck film :)
I morgon blir det upp tidigt gör att åka till Säffle med nattis o melvin för babymassage:)
Puss em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar