Besökare

torsdag 1 november 2012

Torsdag morgon

Vart tog denna veckan vägen? Gått jätte snabbt. Kl r halv 6 o Östling har precis åkt till jobbet) o jag kan inte somna om, typiskt.
Igår var de en grå o tråkig dag minsann, tven dog vid 10 på morgonen, min home knapp på mobilen var riktigt cp så jag satt där med absolut ingenting att göra! Och Wilma var tröttare än någonsin så hon sov mest hela dagen hihi typiskt annars hade jag ju kunnat busa me henne men hon var trött;)och i tisdags tvättade jag ju o städade allt sp. Fanns inte så mycket att dola med heller,men Malin o isac kom upp en stund, så de var trevligt:)

Det är så roligt att se vilka framsteg Wilma gör nu, det går verkligen fort:) hon är jätte duktig på att stå, stark i benen o sitta går jätte bra nu, även utan stöd:) och så fort man lägger henne på ryggen på golvet ligger hon på mage inom 5 sek, rullar över med engång;) Inge roligt att ligga på rygg längre, och hon är aldrig där man lägger henne, går man ut för att greja i köket en minut då är hon utanför filtarna och på väg mot nya äventyr;) haha lilla gumman så duktigt. Men hon får gärna lugna ner sig lite, vill att hon ska bara bebis länge.:)
Puss em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar