Besökare

måndag 29 april 2013

Ny målat!:)


För några veckor sedan började jag måla wilmas byrå, så igår fortsätte jag med resten! så målade ett skåp och SPJÄLSÄNGEN! fyy farao vad jobbigt de var att måla spjälsängen. men nu är allt klart och blev så nöjd!:) så det har vi grejjat med i två dagar nu så nu äntligen är allt klart och hela lägenheten städad!:) hann även med att åka iväg och kika hos Line och Matte i deras fina radhus! så himla mysigt.

Imorgon kommer mamma syster och pappa på fm fika:) Sen får vi se vad vi hittar på hoppas på fint väder så man kan gå ut och sätta sig! så glad att de inte blev något med flytten som kanske skulle blivit av. trivs så himla bra här i huset!:) Enda som skulle få mig att flytta här ifrån innan hus är väl om man kan få ett fint radhus vid Line o dom:P

nej nu ska jag försöka kolla vidare lite sen ska jag lägga min lilla terrorist som står här bredvid mig och små flinar och drar i skärmen. haha

Puss Em






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar