Besökare

tisdag 28 maj 2013

första morsdag:)

I lördags åkte vi ut till svanskog till mamma och lagade mat till henne eftersom pappa åkte t till Strömstad o svängde sina lurviga;) vi lagade ryggbiff rostadpotatis rödvinsås sparris o sallad;) var så himla gott!:)
La oss tidigt o wilma sov inne hos mormor;) sån himla lyx! :)
På söndag morgon vaknade vi halv 8, jag fick sovmorgon om jag ville så låg kvar en stund men vid 8 tog jag en dusch i lugn o ro sen ner o åt frukost som stod serverad:) och så fick jag ett par låga converse:-))  dagenvar vi i llekparken hos farmor och vid två hade vi morsdag middag för mamma så syster med familj kom:)
Vid halv 5 åkte vi till mässvik o "firade" pia:) så god mat och en jätte bra dag bjöd min första morsdag på:-)

Puss em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar