Besökare

torsdag 2 maj 2013

Grillning!

Igår var det 11års kalas under fm och dagen, sen vid 4 gick vi bort till crille och nicole och grillade!:)
Super trevlig em och kväll! som avslutades kl 12, somnade direkt jag la huvudet på kudden;P

I morse var wilma snäll och gav mig sov morgon till kl kvart i 8!:) packade i ordning lite tog en dusch, sen gick vi ut med malin och isac och sätte oss i solväggen och njöt av solen!:) Dock ska de ju blåsa så förbannat ! väldigt frustrerade! förra året vid den här tiden var det jätte varm och skönt! då satt vi ute på mammas födelsedag(idag) och satt i klänningar och jag o anton låg och solade med sololja och allt såg så varmt och skönt ut om man kollar tillbaka ett år på bloggen! sverige är på väg o bli ett island! fyyy Vill ha värme och sol!
Sedan körde snälla sandra mig till bilen som marcus parkerat ute på sitt jobb, väldigt snällt av henne så jag slapp att gå!:) latmask som jag är;)

Vid 1 kom vi till svanskog iaf och under eftermiddagen hann jag med och klippa farmor sen kom Linda m familj och grattade mamma:) så de var här hela kvällen:) mys
till kvällsmat gjorde jag räkmackor så nu är jag så mätt att jag bara vill spy!
så nu ska jag krypa ner i sängen här, Wilma sover inne hos mamma och pappa:( får hoppas hon sover lugnt och skönt inatt <3 mitt lilla hjärta.

Puss Em

Mammas lilla loppa. imorgon är hon 11månader, helt otroligt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar