Besökare

onsdag 7 september 2011

Gamla Datorn

Skulle egentligen hoppat upp i morse och traskat till arbetsförmedlingen, men jag föörsov mig såklart!
haha enda viktiga saken jag har haft på ca 4 veckor och jag försover mig, inte okej!
Traskade dit vid halv 12, och så var de bara obemannat idag ju! så jag gick till saker och ting o satte mig där;) Jag, Nina o Lillebror åkte och käka lunch på Carros.
Efter att kört hem noelia och Nina till sig , åkte jag hem och la mig i sängen en sväng. kollade på ensam mamma söker, sen tog jag en snabb promenix till Line, vi tog en ragg och en fika på Mcd.
och nu sitter vi här! som vanligt med varsin dator på magen.:P
Har dessutom fått igång mn gamla skoldator;) haha GÖTT med bärbar dator igen.
den stationära tar livet av mig!


Nu ska vi snart knäppa på Idol, så blir en lugn kväll som vanligt!:)
I morgon blir det upp ganska tidigt, Line ska till skolan och jag ska hem
och plocka i ordning lite tills Marcus kommer hem!:)


Puss Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar