Besökare

tisdag 6 september 2011

idol

Sov länge som vanligt, Libne kom upp en sväng, jag tog en dusch och gjorde mig i ordning.
Sen gick vi ner till saker & ting o hämta en spegel till henne:)
Åkte hem till dom o hängde en sväng, lånade datorn o skicka in CV! duuuktig Emelie!
Sen åkte jag hem en sväng, kastade i mig en macka sen hämtade jag upp Nina och Noelia , körde hem noelia till Nina, millan passade henne en sväng.
så vi åkte till Åmål till Marcus syster, jag testade ut hennes bröllopsfrisyr som hon ska ha när de gifter sig!
det är snart nu!:D roooligt!:)
Sen åkte vi en sväng till Andreas , satt och tjöta och hade det trevligt! klippte honom lite oxå!
och han var snäll och hade fixat, en laddare grejj, trådlösttangentbord, och en sån som hittar trådlösa internet. haha så nu sitter jag här med nya grejjer och hänger på grannens fibernär med full styrka;) haha! uunderbart... haha och nej jag är inte snål, jag har fått lov från emil(grannen;)) att hänga på hans medan vi fixar trådlöst hit!:P
Så nu ska jag sätta på tv4 play och kolla på Idol!:)
kommer nog somna tidigt idag, är helt slut:P
Godnatt !
Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar